انتخابات سومین مجمع عمومی «انجمن بلاک‌چین ایران» برگزار شد

: سومین مجمع عمومی انجمن بلاک‌چین ایران در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال جاری برگزار و عباس آشتیانی به‌مدت دو سال دیگر به‌عنوان مدیرعامل انجمن انتخاب شد.

تعیین تکلیف دوره جدید انجمن فناوران زنجیره بلوک

سومین مجمع عمومی انجمن بلاک‌چین ایران با هدف برگزاری انتخابات و با حضور ۱۴۸ نفر از اعضا و بازرسان این انجمن، در تاریخ  ۱۲ شهریورماه سال جاری در محل کارخانه‌ نوآوری آزادی برگزار شد و در آن انتخاب هیئت‌مدیره جدید و بازرس انجمن در دستور کار قرار گرفت.

انجمن فناوران زنجیره بلوک با نام «انجمن بلاک‌چین ایران» در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. اعضای این انجمن، همگی از فعالان صنعت بلاک‌چین ایران بودند و تصمیم به تشکیل این سازمان مردم‌نهاد برای جامعه بلاک‌چین ایران گرفتند. پس از برگزاری انتخابات انجمن بلاک‌چین ایران، اعضای هیئت‌موسس تعیین شدند و پس از رایزنی هیئت‌موسس، در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۶ با نام «انجمن بلاک‌چین ایران» به رسمیت شناخته شد. پس از آن هیئت‌موسس طی جلسات خود، به تهیه و تدوین چهارچوب اساسنامه اقدام کرده و نسبت به اقدامات اولیه مثل راه‌اندازی سایت و سایر کانال‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی مختلف اقدام کرد.

عباس آشتیانی درباره فعالیت‌های انجمن به پژوهش‌نامه بلاک‌چین توضیح داد: «انجمن از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده و در این مدت سابقه هشدارهای مهمی در بزنگاه‌های مختلف دارد؛ ازجمله درباره کوین تتلو، کربلاکوین و صرافی‌های خارجی به‌خصوص کوینکس که اکنون مورد هک واقع شده است. همچنین در صداوسیما آموزش‌هایی درباره حساب اجاره‌ای، هویت اجاره‌ای و کلاهبرداری‌های جذب سرمایه داشته‌است.» آشتیانی با اشاره به نقش انجمن بلاک چین به‌عنوان مشاور رگولاتوری حاکمیت،‌ اظهار کرد: «سه مصوبه هیئت وزیران در زمینه استخراج رمزارز و ابلاغیه‌های مرکز ملی فضای مجازی از جمله فعالیت‌های انجمن‌ بلاک‌چین در زمینه مشاوره به حاکمیت بوده است. انجمن همچنین طرح خودتنظیم‌گری را خارج از نظام مجوزدهی سنتی پیشنهاد داده است.»

نتایج انتخابات هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین ایران

انتخابات سومین مجمع عمومی «انجمن بلاک چین ایران» برگزار شد
انتخابات سومین مجمع عمومی «انجمن بلاک‌چین ایران» برگزار شد

به گفته آشتیانی درباره نتیجه اعلام‌شده انتخابات، او به‌مدت دو سال دیگر به‌عنوان مدیرعامل انجمن انتخاب شد. همچنین «محمدحسن محمدی اردهالی» به‌عنوان رییس هیئت‌مدیره انتخاب شد. بدین‌ترتیب اعضای هیئت‌مدیره، عباس آشتیانی با ۱۱۷ رای، «مهکامه شریف‌زاد» با ۷۰ رای، محمدحسن محمدی اردهالی با ۵۵ رای، «نیما نعیمی‌خواه» با ۵۱ رای و سیدامید علوی با ۴۶ رای به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره جدید انتخاب شدند. سهیل نیکزاد نیز با ۴۳ رای به‌عنوان عضو علی‌البدل این انجمن انتخاب شد. افزون‌بر این، علی بابک‌نیا با ۷۶ رای به‌عنوان بازرس و اصغر صدرالساداتی با ۱۸ رای به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

تعیین تکلیف دوره جدید انجمن فناوران زنجیره بلوک
لینک کوتاه: https://www.bcamag.com/bit/4o5u
فائزه طاهری
فائزه طاهری
مقاله‌ها: 15

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *